KALI AUDIO IN-8-AKTYWNY MONITOR WSPÓŁOSIOWY 3 DROŻNY (PARA)


» przeczytaj wszystkie opinie

Kali IN-8 to jeden z najbardziej innowacyjnych monitorów studyjnych, jakie kiedykolwiek wyprodukowano.

Darmowa wysyłka od 149 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Zapytaj o dostępność
EAN 860132002576

Kali IN-8 to jeden z najbardziej innowacyjnych monitorów studyjnych, jakie kiedykolwiek wyprodukowano.

Oglądasz ofertę Sklepu Internetowego Riff.Sprawdź dostępność w Salonie stacjonarnym.

Darmowa wysyłka od 149 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Opis

*CENA ZA PARĘ

Wykorzystuje te same głośniki nisko- i wysokotonowe, znane z bestsellerowego modelu LP-8, dodatkowo uzupełniając je o nowy przetwornik średniotonowy, który otacza tweeter i działa jak jego falowód.

Taka konstrukcja powoduje, że zarówno głośnik wysokotonowy, jak i niskotonowy są mniej obciążone, a jednocześnie odciążone z zakresu, który przejął 4-calowy głośnik średniotonowy. Dzięki temu są w stanie grać jeszcze precyzyjniej i z mniejszymi zniekształceniami.

Współosiowa konstrukcja przetworników MF i HF sprawia, że ​​IN-8 jest akustycznie źródłem punktowym. Poprawia to charakterystykę dyspersji i eliminuje niekontrolowaną propagację poza osią głośnika. Pozwala to na uzyskanie stereofonicznej sceny dźwiękowej, która przedstawia słuchaczowi wręcz hiperrealistyczny poziom szczegółowości.

Wszystko to oznacza, że ​​IN-8 są wyjątkowo dokładne i wierne, ułatwiając miksowanie, a miksy wykonane na nich, zabrzmią świetnie na każdym systemie.

Kali Audio IN-8 oferuje pasmo przenoszenia (-10dB): 37Hz - 25kHz, 3-kanałowy wzmacniacz klasy D 60W/40W/40W i maksymalny poziom SPL 114dB.

Niezależność projektu

Kali IN-8 to jeden z najbardziej innowacyjnych monitorów studyjnych, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Łącząc naturalne zalety konstrukcji trójdrożnej z hiperrealistycznym obrazowaniem współosiowego średniotonowego i wysokotonowego, oferuje większą przejrzystość, mniejsze zniekształcenia i scenę dźwiękową, którą trzeba usłyszeć, aby uwierzyć.

Wydajność

IN-8 Studio Monitor to głośnik inny niż wszystkie. Używając tego samego głośnika niskotonowego i wysokotonowego, co słynny LP-8 Kali, IN-8 dodaje głośnik średniotonowy, który otacza głośnik wysokotonowy i działa jako jego falowód.

W ten sposób zarówno głośnik wysokotonowy, jak i niskotonowy są odciążone; przy mniejszym nakładzie pracy są w stanie grać wyraźniej i mniej zniekształceń.

Współosiowy charakter głośnika średniotonowego i wysokotonowego sprawia, że ​​IN-8 jest akustycznym źródłem punktowym. W ten sposób eliminowane jest lobowanie pozaosiowe, co skutkuje stereofoniczną sceną dźwiękową, która przedstawia słuchaczowi hiperrealistyczny poziom szczegółowości.

Wszystko to oznacza, że ​​IN-8 jest niezwykle dokładny i łatwy do miksowania, a miksy wykonane na IN-8 będą wspaniale przenosić się do innych systemów. 

Precyzja:

Najważniejszym aspektem monitora studyjnego jest jego dokładność. Dobry monitor studyjny powinien wiernie prezentować odtwarzany materiał, umożliwiając podejmowanie krytycznych decyzji, o których wiesz, że przełożą się na wszystkie systemy, na których Twoja praca będzie ostatecznie odtwarzana.

IN-8 nie tylko to robi, ale jego spójna architektura pozwala mu być dokładniejszym niż inne głośniki w szerszej gamie trudnych środowisk akustycznych.

Zamiast formułować własne twierdzenia dotyczące dokładności naszych głośników, poddaliśmy je niezależnym testom.

Ze względu na koincydencyjną architekturę IN-8 można zauważyć spadek między 8-10 kHz podczas pomiaru za pomocą pojedynczego stacjonarnego mikrofonu. Upadek jest artefaktem dyfrakcji na osi interfejsu przegrody średniotonowej. Jest to widoczne w pomiarach na osi, ale nie w całkowitej mocy akustycznej. W większości pomieszczeń percepcja barwy powinna być neutralna. Nie zaleca się stosowania korektorów korekcji pomieszczenia do IN-8 na podstawie jednopunktowych pomiarów statycznych.

Stereofonia:

Wiemy. Wciąż mówimy o „hiperrealistycznym” obrazowaniu IN-8. Co to znaczy?

Kiedy słuchasz zestawu głośników stereo, słyszysz informacje o tym, gdzie znajdowały się instrumenty i odtwarzacze podczas nagrywania materiału. Nawet przy czysto cyfrowym materiale producenci mogą manipulować fizyczną lokalizacją elementów w miksie i usłyszysz to na nagraniu stereo.

Nie tylko pozwala to producentom na tworzenie ciekawych efektów przestrzennych, ale oznacza, że ​​można pracować szybciej i pewniej. Dokładna scena dźwiękowa pozwala „zobaczyć” każdy element miksu przed sobą, dzięki czemu można dokładnie usłyszeć, co się dzieje, gdy wprowadzamy zmiany.

Systemy 2-drożne z dobrymi falowodami, takie jak LP-6 i LP-8 firmy Kali, wykonują dobrą robotę przy przekazywaniu informacji przestrzennych. Ponieważ jednak głośnik wysokotonowy i niskotonowy w tych głośnikach (i większości monitorów studyjnych!) Są oddzielne, informacje te giną w przestrzeni bezpośrednio nad i pod głośnikiem. Oznacza to, że w miejscu odsłuchu nie słyszysz pełnego obrazu stereo.

IN-8 rozwiązuje ten problem. Głośnik wysokotonowy i średniotonowy mają wspólny środek akustyczny, a głośnik niskotonowy jest skrzyżowany przy 330 Hz, więc odległość między głośnikiem niskotonowym i średnim jest znacznie mniejsza niż jedna czwarta długości fali w punkcie zwrotnicy. Oznacza to, że IN-8 jest akustycznie źródłem punktowym. W związku z tym ma tę samą doskonałą kierunkowość, jaką LP-6 i LP-8 mają po bokach w pełnym zakresie 360 ​​stopni wokół głośnika. Słyszysz wszystkie informacje przestrzenne w miejscu odsłuchu, więc scena dźwiękowa, którą słyszysz, będzie miała każdy szczegół obecny w miksie.

Przejrzystość:

Całkowite zniekształcenia harmoniczne IN-8 są mniejsze niż 1,4%, co jest wyjątkowe. Jest to wynikiem odciążenia zarówno głośnika niskotonowego, jak i wysokotonowego, dzięki czemu oba wykonują mniej pracy. Głośnik niskotonowy jest skrzyżowany przy 330 Hz, o całe 2,5 oktawy niżej niż w LP-8.

Głośnik wysokotonowy jest skrzyżowany przy 3000 Hz, prawie o oktawę wyżej niż w LP-8. Zajmuje przestrzeń pomiędzy bohaterem systemu IN-8: 4-calowy, zoptymalizowany profil przetwornika średniotonowego. Ten kierowca ma dużo do zrobienia. Oprócz odtwarzania średnich częstotliwości działa również jako falowód dla głośnika wysokotonowego. Oznacza to, że kształt musiał zostać precyzyjnie zaprojektowany, aby zapewnić idealną dyspersję charakterystyczną dla głośnika wysokotonowego.

Oznacza to również, że środek pasma musi pozostać nieruchomy. W wielu innych systemach współosiowych lub koncentrycznych duże wychylenie z większego przetwornika powoduje zniekształcenia intermodulacyjne i pogarsza dokładność systemu. Środek pasma w IN-8 jest ograniczony do mniejszego niż 1 milimetr wychylenia szczytu, dzięki czemu jest akustycznie nieruchomy, a jednocześnie zapewnia środek pasma, aby nadążyć za potężnym głośnikiem niskotonowym i wysokotonowym.

Łatwość użycia:

Boundary EQ Control

Dana pozycja głośnika w przestrzeni może drastycznie zmienić jego pasmo przenoszenia. Głośnik ustawiony przy ścianie lub na biurku będzie brzmiał zupełnie inaczej niż głośnik umieszczony na stojaku, nawet w dobrze przygotowanej przestrzeni. Twarde powierzchnie, takie jak ściany, blaty i konsole nagrywające, mogą zmienić pasmo przenoszenia monitora w zakresie niskich częstotliwości i pogorszyć ogólną czystość dźwięku.

Na szczęście większość typowych stanowisk jest dość przewidywalna i łatwa do skorygowania.

Zespół Kali dokonał regulacji Boundary EQ w The Village Studios w Los Angeles i wymyślił ustawienia EQ kompensacji brzegowej, aby pomóc Ci uzyskać optymalny dźwięk tam, gdzie musisz umieścić głośniki.

W połączeniu z listwami LF i HF zapewni to, że głośniki będą brzmiały najlepiej bez względu na to, w którym pomieszczeniu się miksujesz lub gdzie są umieszczone.

Łatwe połączenia

IN-8 posiada zbalansowane wejścia XLR i TRS oraz niezbalansowane wejście RCA.

Wejście RCA można ustawić na czułość -10 dBu, gdy używasz urządzeń konsumenckich, takich jak laptop lub gniazdo słuchawkowe smartfona.

Specyfikacje

  • Aktywny: tak
  • Klasa wzmacniacza: re
  • Konfiguracja mocy: Tri-Amped
  • Moc LF: 60 W.
  • Moc średniego zakresu: 40 W.
  • Moc HF: 40 W.
  • Całkowita moc: 140 W
  • Sterownik LF: 8-calowy papier powlekany poliamidem
  • Sterownik średniotonowy: 4-calowy, zoptymalizowany papier powlekany polietylenem
  • Sterownik HF: 1-calowa kopuła tekstylna
  • Freq. Odpowiedź (-10 dB): 37 Hz - 25 kHz
  • Freq. Zakres (± 3 dB): 45 Hz - 21 kHz
  • LF do zwrotnicy średniego zasięgu: 330 Hz
  • Zwrotnica ze średniego zakresu do HF: 3000 Hz
  • Zalecana odległość odsłuchu: 1 - 2,8 metra
  • Maksymalny SPL: 114 dB
Trójdrożny z nienagannym obrazowaniem.

8-calowy głośnik niskotonowy

Potężny, czysty bas. Przekreślony przy 330 Hz, aby uczynić IN-8 akustycznym źródłem punktowym.

Rurka portu o niskim poziomie hałasu

Precyzyjnie zaprojektowany przy użyciu symulacji przepływu powietrza dla potężnego basu bez szumu portu.

Zasady i warunki zakupu pokaż

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Otrzymuj oferty w newsletterze Riff

Jakie kategorie cię interesują?

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Zapisz się na newsletter