MOOG SUB PHATTY


» przeczytaj wszystkie opinie

Syntezator analogowy, klawiatura półważona 2 oktawy, 2 oscylatory + 1 suboscylator, nowatorski układ Multidrive (reaguje na zmiany ustawień rezonansu, rodzaju fali i poziomu sygnału z oscylatorów), wejście audio, presety (4 banki po 4 brzmienia), MIDI, CV

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Zapytaj o dostępność

Syntezator analogowy, klawiatura półważona 2 oktawy, 2 oscylatory + 1 suboscylator, nowatorski układ Multidrive (reaguje na zmiany ustawień rezonansu, rodzaju fali i poziomu sygnału z oscylatorów), wejście audio, presety (4 banki po 4 brzmienia), MIDI, CV

Oglądasz ofertę Sklepu Internetowego Riff.Sprawdź dostępność w Salonie stacjonarnym.

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Opis

Syntezator Moog Sub Phatty - nowy standard w świecie analogowych brzmień.

Najnowszy Moog Sub Phatty pod względem duszy i układu sterowania jest zbliżony do klasycznych instrumentów marki Moog, szokuje jednak agresywnym brzmieniem i umożliwia pełną kontrolę nad dźwiękiem w czasie rzeczywistym. Wyposażono go w 25 pełno-wymiarowych klawiszy o akcji syntezatorowej, 16 komórek pamięci na brzmienia i 31 kontrolerów obrotowych dostępnych na panelu przednim. Typowy i znany z klasycznych instrumentów Moog układ sterowania pozwoli Ci bezpośrednio dotrzeć do analogowego serca tego nowego, znakomitego instrumentu.


Inżynierowie z Moog Music wyposażyli Sub Phatty w wyjątkowo stabilne oscylatory, które nie potrzebują dużo czasu na rozgrzewkę. Po prostu, włącz zasilanie, ustaw parametry i w chwili, gdy Twoje palce dotkną klawiatury syntezator zaskoczy cię ostrym i konkretnym brzmieniem. Żywe i drapieżne dźwięki, jakie wydaje z siebie Sub Phatty są więcej niż synonimem pełnego i tłustego brzmienia, z którego słyną wszystkie produkty Moog.

Sub Phatty to pierwszy analogowy syntezator, w którym zamontowano nowy układ Multidrive. Funkcja przy niskich ustawieniach ociepla i poszerza brzmienie. Kiedy zwiększysz poziom Multidrive, pojawi się krzykliwy warkot, w wyjątkowy sposób reagujący na zmiany ustawień rezonansu, rodzaju przebiegu i poziomu sygnału z oscylatorów. Zacznij eksperymenty z nowym układem, a odkryjesz nieznany dotąd, barwny świat analogowych dźwięków.


W sekcji miksera również znalazło się sporo innowacji. Wśród nich suboscylator generujący przebiegi kwadratowe oktawę niżej w stosunku do Oscylatora nr 1. Suboscylator to potężne narzędzie, które możesz wykorzystać w roli trzeciego oscylatora by dodać podstawę harmoniczną do barwy, lub przy tworzeniu własnej wersji monstrualnego brzmienia basu spod znaku Moog. Sekcja miksera zawiera także generator szumu dostrojony w taki sposób, aby można było uzyskać tłuste i dosadne brzmienie w najniższym zakresie pasma. Jeżeli masz w planach programowanie analogowych brzmień perkusyjnych oraz efektów dźwiękowych - trafiłeś w dziesiątkę, dalej nie musisz już szukać.

Pod maską Sub Phatty ukryto wiele parametrów, których ustawienia bez problemu można zmieniać za pomocą regulatorów dostępnych na panelu przednim instrumentu. W tym celu możesz też wykorzystać bezpłatny edytor programowy działający w trybie samodzielnym lub w postaci wtyczki. Zmieniaj poziomy nachylenia filtra, zarządzaj sekcją modulacji lub zaprogramuj ustawienia kontrolera pitch bend - wszystkie te funkcje są tutaj pod ręką.

Sub Phatty to nowy, groźny model w rodzinie syntezatorów Moog. Przejrzysty interfejs i łatwość programowania dynamicznych barw, czynią z tego syntezatora instrument w bezprecedensowy sposób łączący człowieka i technologię. Moog Sub Phatty to analogowy syntezator, który otworzy przed Tobą drzwi do krainy dźwiękowych poszukiwań.

Dane techniczne

 

  • Typ syntezatora: Analogowy

  • Liczba klawiszy: 25

  • Rodzaj klawiszy: Pół-ważone

  • Pozostałe regulatory: Pitch Bend, koło modulacji

  • Polifonia: Monofoniczny

  • Źródła sygnału: 2 oscylatory z regulacją, 1 sub-oscylator z przebiegiem kwadratowym, 1 generator szumu

  • Zakres kalibracji oscylatora: 22 Hz-6.8 KHz. Gwarantowany zakres nut 18 - 116 w pozycji 8’

  • Źródła modulacji: trójkąt, kwadrat, piła, liniowo narastający (Ramp), SH, obwiednia filtra

  • Parametry modulowane: wysokość dźwięku (Pitch), tylko Pitch dla Osc 2, Filtr, kształt przebiegu

  • Filtr: Moog Ladder Filter (filtr drabinkowy) 20 Hz - 20 Khz

  • Wejście audio: 1 x TS

  • Wyjście audio: 1 x TS, 1 x słuchawkowe TRS

  • Pamięć na barwy: 4 Banki, 4 Barwy w Banku (Patche)

  • Wejście/wyjście MIDI: DIN In, DIN Out, MIDI działa także przez USB

  • Analogowe wejścia CV/Gate: Filter CV, Pitch CV, Volume CV, KB Gate

  • Transpozycja: +/- 2 oktawy

  • LFO: 0.1 Hz - 100 Hz.

Parametry regulacji dostępne pod maską:

  • Czułość Filter Velocity

  • Czułość Volume Velocity

  • Poziom sygnału zewnętrznego Poziom sygnału

  • Częstotliwość Osc2 Beat Frequency

  • VCO Gate Reset

  • VCO Gate Reset

  • Zakres górny sterownika Pitch Bend

  • Zakres dolny sterownika Pitch Bend Glide Legato

  • Typ przejścia Glide

  • Poziomy nachylenia Filtra (Poles).



Zasady i warunki zakupu pokaż

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Otrzymuj oferty w newsletterze Riff

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Zapisz się na newsletter