KALI AUDIO LP-6 - AKTYWNY MONITOR STUDYJNY (PARA)


» przeczytaj wszystkie opinie

Projekt Lone Pine

Debiutanckie monitory studyjne Kali LP-6 i LP-8 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić światowej klasy moc i dokładność bez rozbijania banku.

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

1 390,00 zł
W magazynie
Dostępny
EAN 860132002507

Projekt Lone Pine

Debiutanckie monitory studyjne Kali LP-6 i LP-8 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić światowej klasy moc i dokładność bez rozbijania banku.

Oglądasz ofertę Sklepu Internetowego Riff.Sprawdź dostępność w Salonie stacjonarnym.

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Opis

*CENA ZA PARĘ

Wydajność

Przejrzystość i precyzja.

Monitory studyjne z serii Lone Pine firmy Kali Audio zostały zaprojektowane tak, abyś mógł usłyszeć każdy szczegół, który dzieje się w Twoim miksie. 

Zaczyna się od wyjątkowo dokładnej odpowiedzi częstotliwościowej. Cokolwiek jest obecne w Twoim miksie, usłyszysz na tych monitorach. Nic nie jest wzmacniane ani tłumione, aby zakryć wady lub spróbować brzmieć bardziej przyjemnie. 

Dzięki LP-6 i LP-8 możesz miksować z większą pewnością, a także możesz mieć pewność, że Twój miks będzie przekładał się najlepiej, jak to możliwe, na systemy używane przez twoich odbiorców.

PRECYZJA

Najważniejszym aspektem monitora studyjnego jest jego dokładność. Dobry monitor studyjny powinien wiernie prezentować odtwarzany materiał, umożliwiając podejmowanie krytycznych decyzji, o których wiesz, że przełożą się na wszystkie systemy, na których Twoja praca będzie ostatecznie odtwarzana.

Zamiast wyrażać własne twierdzenia o dokładności naszych głośników, poddaliśmy je niezależnym testom przeprowadzonym przez Pro Sound Testing w Greenville w stanie Indiana. 

LP-6 ma najniższe zniekształcenia w swojej klasie; pełne 6 dB niższe niż jego najbliższy konkurent. Osiągnięto to dzięki rozważaniom projektowym, które optymalizują wydajność głośnika niskotonowego. Zniekształcenia na LP-8 są jeszcze mniejsze. Podobnie jak nasze dane odpowiedzi częstotliwościowej, te dane zostały zebrane przez Pro Sound Testing w Greenville, IN.

MOC

Kali Audio definiuje odległość odsłuchu jako maksymalną odległość, przy której głośniki mogą grać w sposób ciągły przy 85 dB przy zachowaniu dynamicznego zapasu 20 dB.

Oznacza to, że gdziekolwiek w tej odległości odsłuchu można słuchać przez długi czas przy głośności odniesienia, a chwilowe szczyty, takie jak spadki basów lub efekty eksplozji, będą wyraźnie widoczne i przy minimalnych zniekształceniach. LP-6 ma wystarczającą moc wyjściową dla większości konfiguracji 1-2 osobowych, a LP-8 z łatwością radzi sobie z większymi konfiguracjami.

Bas w monitorach z serii LP jest generowany przez większe magnesy i większe cewki drgające niż jakiekolwiek porównywalne głośniki na rynku. Zapewnia to dokładniejszą odpowiedź basową, która rozciąga się niżej, dzięki czemu możesz wybrać dokładnie taki dźwięk, jakiego potrzebujesz. Odpowiedź basowa nie jest wzmocniona ani nadmierna, ale możesz być pewien, że słyszysz bas, który masz na ścieżce.

Zintegrowany wzmacniacz mocy klasy D zapewnia czystą, niezawodną moc zoptymalizowaną dla tego głośnika.

Oba modele zużywają 40 W na 1-calowy głośnik wysokotonowy z miękką kopułką. LP-6 zużywa 40 W na 6-calowy głośnik niskotonowy, a LP-8 zużywa 60 W na 8-calowy głośnik niskotonowy.

ŁATWOŚĆ UŻYCIA:

Boundary EQ Control

Dana pozycja głośnika w przestrzeni może drastycznie zmienić jego pasmo przenoszenia. Głośnik ustawiony przy ścianie lub na biurku będzie brzmiał zupełnie inaczej niż głośnik umieszczony na stojaku, nawet w dobrze przygotowanej przestrzeni. Twarde powierzchnie, takie jak ściany, blaty i konsole nagrywające, mogą zmienić pasmo przenoszenia monitora w zakresie niskich częstotliwości i pogorszyć ogólną czystość dźwięku.

Na szczęście większość typowych stanowisk jest dość przewidywalna i łatwa do skorygowania.

Zespół Kali dokonał regulacji Boundary EQ w The Village Studios w Los Angeles i wymyślił ustawienia EQ kompensacji brzegowej, aby pomóc Ci uzyskać optymalny dźwięk tam, gdzie musisz umieścić głośniki.

W połączeniu z listwami LF i HF zapewni to, że głośniki brzmią najlepiej bez względu na to, w którym pomieszczeniu się miksujesz lub gdzie są umieszczone.

Łatwe połączenia

LP-6 i LP-8 posiadają zbalansowane wejścia XLR i TRS oraz niezbalansowane wejście RCA.

Wejście RCA można ustawić na czułość -10 dBu, gdy używasz urządzeń konsumenckich, takich jak laptop lub gniazdo słuchawkowe smartfona.

TECHNOLOGIA:

3-D Imaging Waveguide

Falowód w monitorach studyjnych z serii Lone Pine zapewnia, że ​​kierunkowość głośnika jest gładka w całym paśmie przenoszenia. Co więcej: jest skalibrowany tak, aby moc akustyczna głośnika pomagała dokładnie odbierać dźwięk.

W praktyce oznacza to, że słyszysz w nagraniu szczegóły przestrzenne, które pozwalają mózgowi na umieszczenie elementów nagrania w przestrzeni wokół ciebie. Daje to głośnikom bardziej naturalne, realistyczne wrażenie, które uwidacznia więcej szczegółów materiału, nad którym pracujesz. Taki poziom szczegółowości ułatwia podejmowanie krytycznych decyzji, a także sprawia, że ​​miksowanie i słuchanie tych monitorów jest przyjemne.

Bas reflex o niskim poziomie hałasu

Chcieliśmy umieścić port z przodu monitorów studyjnych z serii LP, aby można je było używać w małych przestrzeniach, w których byłyby umieszczone pod ścianami. Jednocześnie nie chcieliśmy, aby hałas z przedniego portu odwracał uwagę od dokładności głośnika, dlatego opracowaliśmy specjalny przedni port, który nie hałasuje.

W większości rurek portowych powietrze wypływa z różnymi prędkościami z różnych punktów otworu, tworząc hałaśliwe turbulencje. Takie turbulencje można usłyszeć jako „szuranie” lub słyszalny dźwięk powietrza dochodzący z monitora. Ten dźwięk zwiększy poziom szumów i zasłoni szczegóły niskiego zakresu.

Rurka portu w LP-6 została zaprojektowana tak, aby zapewnić, że całe powietrze opuszcza rurkę z tą samą prędkością. Pomaga to w dodaniu niskiej odpowiedzi głośnika, jednocześnie utrzymując bas czysty, zwarty i pozbawiony dodatkowego szumu.

Specyfikacje

LP-6LP-8
Aktywny tak tak
Klasa wzmacniacza: D D
Konfiguracja mocy: Bi-Amped Bi-Amped
Moc LF: 40 W. 60 W.
Moc HF: 40 W. 40 W.
Całkowita moc: 80 W 100 W.
Sterownik LF: Głośnik niskotonowy 6,5 cala 8-calowy głośnik niskotonowy
Sterownik HF: 1-calowy głośnik wysokotonowy z miękką kopułką 1-calowy głośnik wysokotonowy z miękką kopułką
Freq. Odpowiedź (-10 dB): 39 Hz - 25 kHz 37 Hz - 25 kHz
Zakres częstotliwości (± 3 dB): 47 Hz - 21 kHz 45 Hz - 21 kHz
Krzyżowanie: 1,5 kHz 1,8 kHz
Zalecana odległość odsłuchu: 0,8 - 2,2 metra 1 - 2,8 metra
Maksymalny SPL: 112 dB 114 dB

Zasady i warunki zakupu pokaż

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Otrzymuj oferty w newsletterze Riff

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Zapisz się na newsletter