BOSS DD-200 DIGITAL DELAY


» przeczytaj wszystkie opinie

Boss jest marką tak znaną gitarzystom, że w zasadzie mogłaby być synonimem gitarowego efektu
Kiedy Japończycy stworzyli MEG Electronics, zorientowali się, że Meg to w angielskim imię kobiety, a ponieważ większość gitarzystów to mężczyźni, zdecydowano się zawrzeć w nazwie skojarzenia związane z siłą i panowaniem. Tym sposobem powstał Boss, czyli Szef - jako marka i jako model

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Brak towaru

Boss jest marką tak znaną gitarzystom, że w zasadzie mogłaby być synonimem gitarowego efektu
Kiedy Japończycy stworzyli MEG Electronics, zorientowali się, że Meg to w angielskim imię kobiety, a ponieważ większość gitarzystów to mężczyźni, zdecydowano się zawrzeć w nazwie skojarzenia związane z siłą i panowaniem. Tym sposobem powstał Boss, czyli Szef - jako marka i jako model

Oglądasz ofertę Sklepu Internetowego Riff.Sprawdź dostępność w Salonie stacjonarnym.

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Opis

Po prostu wyrafinowany

Seria 200 firmy BOSS wprowadza nową generację pedałów, które zapewniają zaawansowany dźwięk i wszechstronność w rozmiarze, który oszczędza miejsce. Poręczne kontrolki i funkcjonalne przełączniki sprawiają, że działanie jest proste i intuicyjne, podczas gdy pokładowa pamięć pozwala przechowywać wiele ustawień do natychmiastowego przywołania. Modele serii 200 posiadają najwyższą jakość audio z 32 bitowym AD/DA, 32 bitowym wewnętrznym przetwarzaniem oraz częstotliwości próbkowania 96 kHz plus obsługa dodatkowej kontroli przez zewnętrzne przełączniki, pedały ekspresji lub MIDI.

DD-200 Digital Delay oferuje brzmienia i posiada flagowego DD-500 w mniejszym rozmiarze. Dwanaście różnych trybów oferuje inspirującą różnorodność opóźnienia, od nowoczesnego cyfrowego do klasycznego analogu, pozwalając na łączenie wszystkiego, od podstawowego echa do bogatych padów i wszystkiego pomiędzy. Istnieje również niezależny looper, który jest zawsze gotowy do użycia, a także wybieralna funkcja przenoszenia do płynnych przejść między bankami pamięci.

  • Brzmienie jakości studyjnej jakość w swojej klasie 32-bitowym AD / DA, 32-bitowym przetwarzaniem zmiennoprzecinkowym i częstotliwością samplowania 96 kHz
  • Dwanaście wszechstronnych trybów dostarcza szeroki wybór typów opóźnień
  • Szybka, łatwa obsługa z kontrolą ręczną
  • Ustawienie panelu w czasie rzeczywistym i cztery banki pamięci do przechowywania ulubionych dźwięków
  • Frazy looperowe do 60 sekund
  • Funkcja blokady panelu wyłącza sterowanie, aby zapobiec niepożądanym zmianom
  • Konfigurowalne wielofunkcyjne przełączniki nożne do tempa, wyboru pamięci, sterowania looperem i wiele innych
  • Obsługa rozszerzonej kontroli za pomocą zewnętrznych przełączników nożnych, pedału ekspresji lub MIDI
  • Pełne wejścia / wyjścia MIDI wyposażone w gniazda mini TRS (kabel adaptera BMIDI-5-35 dostępny osobno)
  • Gniazdo Micro USB do aktualizacji oprogramowania układowego
  • Analogowe przejście i buforowany bypass
  • Działa na zasilaczu sieciowym z serii PSA lub trzech bateriach typu AA

Dwanaście trybów, nielimitowane brzmienia

Z 12 różnymi trybami do wyboru, DD-200 zapewnia praktycznie każdy rodzaj efektu delay w niesamowicie kompaktowym wymiarze. Do dyspozycji są super czyste opóźnienia cyfrowe, ziarniste echa analogowe i dźwięki retro z Roland RE-201 Space Echo i Binson Echorec 2. Istnieje również wiele opcji tworzenia efektów odwrotnych, tonów lo-fi i pulsujących rytmicznych dźwięków z warstwowymi opóźnieniami. A dzięki trybom Tera Echo, Shimmer i Pad Echo wciągające brzmienia są dostępne za jednym ruchem pokrętła.

Szybkie wybieranie dźwięku

DD-200 posiada prosty interfejs, który sprawia, że łatwo wybierzesz dźwięk, nawet w najgorętszym momencie występu. Podstawowe parametry opóźnienia są dostępne w dedykowanych kontrolkach dla bezpośredniego, podręcznego dostępu. W każdym trybie funkcja pokrętła PARAM zmienia się na parametry dostosowane do wybranego typu, zapewniając rozszerzoną kontrolę bez konieczności zagłębiania się w menu.

Zapisz i przywróć ulubione ustawienia

DD-200 oferuje cztery pokładowe banki pamięci do zapisywania ulubionych ustawień i przywoływania ich podczas występu. Posiada również ustawienie Manual, które odzwierciedla bieżący status panelu, dając w zasadzie piątą konfigurację do wyboru. Możesz przeglądać pamięć za pomocą przełącznika nożnego DD-200 oraz ograniczyć zakres przewijania lub przypisać pamięci bezpośrednio, aby uzyskać szybszy dostęp. Włączając funkcję przenoszenia, powtarzanie aktywnych opóźnień będzie nadal wybrzmiewało, gdy zmienisz pamięć, aby uzyskać płynne, swobodne przejścia.

Kontrola w czasie rzeczywistym

Domyślnie wielofunkcyjne przełączniki nożne DD-200 zapewniają dostęp do podstawowych funkcji, takich jak pomijanie, przewijanie pamięci, tempo i sterowanie looper. Ale możesz łatwo przypisać je do przechowywania i wielu innych funkcji. Sterowanie zewnętrzne jest również możliwe za pomocą przełączników nożnych lub pedału ekspresji, a wejścia / wyjścia MIDI są dostępne w oszczędzających miejsce gniazdach mini TRS. Poprzez MIDI możesz połączyć wiele pedałów serii 200 i wybrać pamięć na wszystkich jednocześnie, a także kontrolować szeroki zakres funkcji z urządzeń MIDI, takich jak przełączniki efektów ES-8 i ES-5.

Looper, który zabierzesz wszędzie

Za każdym razem, gdy będziesz gotowy, naciśnięcie dwóch przełączników nożnych DD-200 spowoduje przejście do trybu looper. Dostępny jest do 60 sekund czasu nagrywania mono, a obsługa jest prosta i bezpośrednia dzięki wbudowanym przełącznikom. A ponieważ silnik looper działa niezależnie, możesz tworzyć ekspresyjne pętle z dowolnym bogatym dźwiękiem opóźnienia DD-200.

Tryby Opóźnienia DD-200

• STANDARD - Wyraźne, cyfrowe opóźnienie. PARAM dostosowuje opóźnienie
• Analog - Klasyczne analogowe opóźnienia „BBD” jak w serii DM BOSSa. PARAM steruje ilością oraz charakterem zniekształceń
• Tape - emuluje ciepły dźwięk legendarnego Rolanda RE-201 Space Echo. PARAM wybiera różne kombinacje trzech podkładów, a także dostosowuje stopień zniekształcenia dźwięku opóźniającego.
• Drum - Modele oparte na perkusji Binson Echorec 2 PARAM wybiera różne kombinacje trzech podkładów, a także dostosowuje stopień zniekształcenia dźwięku opóźniającego.
• Shimmer - opóźnione przesunięcie dla tekstur. PARAM dostosowuje opóźnienie
• Tera Echo— Przestronny efekt pochodzący z BOSS TE-2. PARAM dostosuj charakter brzmienia
• Pad Echo - Nowo opracowany dźwięk opóźniający do tworzenia brzmień typu ambience. PARAM dostosowuje opóźnienie
• Pattern- rytmiczne dźwięki z 16 liniami opóźnienia ułożonymi razem. PARAM wybór różnych wariantów wzorów.
• Lo-Fi - opóźnij dźwięk o grubym, zniekształconym charakterze. PARAM dostosowuje efekt zniekształcenia.
• Dual - Dwie różne linie opóźnienia połączone szeregowo. PARAM dostosowuje czas drugiego opóźnienia
• Reverse— Wsteczne opóźnienie dla uzyskania efektów psychodelicznych i innych unikalnych dźwięków. PARAM dostosowuje opóźnienie
• Ducking - Opóźnienie dzięki wbudowanemu efektowi ducking. PARAM dostosowuje czułość wejścia

*Nazwy produktów wymienione na tej stronie są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Te nazwy są używane, ponieważ jest to najbardziej praktyczny sposób opisu dźwięków, które są symulowane.

Zasady i warunki zakupu pokaż

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Otrzymuj oferty w newsletterze Riff

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Zapisz się na newsletter