BOSS MD-500 MODULATION


» przeczytaj wszystkie opinie

Boss jest marką tak znaną gitarzystom, że w zasadzie mogłaby być synonimem gitarowego efektu
Kiedy Japończycy stworzyli MEG Electronics, zorientowali się, że Meg to w angielskim imię kobiety, a ponieważ większość gitarzystów to mężczyźni, zdecydowano się zawrzeć w nazwie skojarzenia związane z siłą i panowaniem. Tym sposobem powstał Boss, czyli Szef - jako marka i jako model

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

1 439,00 zł
Ostatnie sztuki w magazynie
Ostatnie sztuki w magazynie

Boss jest marką tak znaną gitarzystom, że w zasadzie mogłaby być synonimem gitarowego efektu
Kiedy Japończycy stworzyli MEG Electronics, zorientowali się, że Meg to w angielskim imię kobiety, a ponieważ większość gitarzystów to mężczyźni, zdecydowano się zawrzeć w nazwie skojarzenia związane z siłą i panowaniem. Tym sposobem powstał Boss, czyli Szef - jako marka i jako model

Oglądasz ofertę Sklepu Internetowego Riff.Sprawdź dostępność w Salonie stacjonarnym.

Darmowa wysyłka od 99 zł

14 dni na zwrot towaru

Ekspresowa gwarancja

Opis

Napędzany przez zaawansowaną technologię BOSS, wszechstronny MD-500 dostarcza praktycznie wszystkich rodzajów efektów modulacji . Zawartych jest 28 różnych algorytmów z intensywnymi parametrami programowania, oferującymi praktycznie nielimitowaną paletę brzmień do tworzenia. Dzięki 32-bitowemu procesorowi AD / DA, 32-bitowemu przetwarzaniu danych zmiennoprzecinkowych i częstotliwości sampli 96 kHz, będziesz cieszyć się nieskazitelną jakością dźwięku, która wykracza poza możliwości najlepszego sprzętu studyjnego.

Efekty w modelu MD-500 obejmują wiele nowych typów Prime opracowanych przy użyciu najnowocześniejszych technologii BOSS, a także oryginalnych odtworzeń dźwiękowych klasyków takich jak Chorus Ensemble CE-1, Roland Dimension D, phaser'ów lat 70., lat 80tych i wielu innych. Z możliwością użycia dwóch patchy jednocześnie z trybem A / B Simul, MD-500 może spełniać wszystkie potrzeby jednym wygodnym przełącznikiem. Dzięki umieszczeniu pedałów drive w elastycznej pętli zewnętrznej MD-500 łatwo jest umieścić efekty mod przed, za lub wokół pętli, jeśli jest to konieczne dla uzyskania najlepszego dźwięku.

  • Brzmienie jakości studyjnej z pierwszym w swojej klasie 32-bitowym AD / DA, 32-bitowym przetwarzaniem zmiennoprzecinkowym i częstotliwością samplowania 96 kHz
  • 12 trybów i 28 typów modulacji, wszystkie ze szczegółowymi parametrami edycji
  • Efekty klasyczne mod i klasyczne BOSS, udoskonalone dzięki najnowocześniejszej technologii
  • Tryb A / B Simul umożliwiający użycie dwóch patchy na raz, przy wyborze połączenia szeregowego / równoległego oraz wyjściem A / B mieszanym lub podzielonym
  • Funkcja Loop pozwala używać efektów modulacji przed, po lub wspólnie z przełącznikami drive
  • Graficzne LCD i intensywna kontrola opcji w czasie rzeczywistym
  • 297 pokładowych patchy i ręczna kontrola
  • Wybieralne opcje buffered-bypass lub true-baypass
  • Wejścia MIDI do współpracy ze sprzętem kontrolowanym przez MIDI
  • USB-MIDI do połączenia z MD-500 Editor/Librarian lub DAW
  • Zasilanie bateryjne 4 AA lub zasilacz serii PSA
  • Dwanaście Trybów i 28 Typów Efektów Mod

    MD-500 zawiera 12 trybów z 28 różnymi algorytmami efektów, a każdy z nich został opracowany specjalnie pod ten przełącznik. Wszystkie standardowe efekty są w nim: chorus, vibrato, flanger, phaser, tremolo, rotary, claasic vibe oraz ring mod. Efekty auto wah i touch wah są również pod ręką oraz dodatkowo klasyki BOSS jak Slicer i Overtone. Fani Slicera będą zachwyceni możliwościami zaprogramowania własnych szablonów, dodatkową funkcją do oryginalnego SL-20 Slicer pedal. A dzięki odtworzeniu Dimension D Rolanda z lat 80-tych w MD-500 możesz dodać niesamowitą szerokość i głębię dzięki jednemu z najbardziej cenionych efektów studyjnych wszech czasów.

  • Brzmienie najwyższej jakości

    Standardowe efekty takie jak chorus, flanger, phaser i inne zostały odświeżone z nowymi, zaawansowanymi algorytmami BOSS, specjalnie dla MD-500. Wykorzystując bardzo szybki, wysokowydajny DSP i najnowszą technologię, inżynierowie firmy BOSS odnowili te podstawowe efekty w celu zwiększenia ekspresji, rozszerzenia zakresu i maksymalnej przejrzystości. Dzięki różnorodnym ustawieniom parametrów w danym typie, masz dużo możliwości w zakresie kształtowania dźwięku. Niektóre efekty mają nawet zupełnie nowe parametry nigdy wcześniej nie widziane w efektach BOSS, takich jak ustawienia "Bell" i "Sweetness" zawarte w algorytmie Prime Chorus.

  • Wyjątkowe Brzmienie

    MD-500 posiada 32-bitowe / 96 kHz AD / DA, przekraczające wszystkie standardy branżowe dotyczące efektów związanych z pedałem. Wewnętrzne przetwarzanie opiera się na 32-bitowym punkcie zmiennoprzecinkowym i działa z częstotliwością do 96 kHz, zapewniając nieskazitelną jakość dźwięku, która wykracza poza najwyższe cyfrowe procesory stosowane w najlepszych studiach. Dzięki wybranemu trybowi "true-bypass" lub "buffered-bypass" można wybrać najlepsze ustawienie dostosowane do potrzeb jakiegokolwiek ustawienia pedalboarda.

  • Zaawansowany interfejs, intuicyjna obsługa

    MD-500 jest wyposażony w duży ekran LCD, który wyraźnie pokazuję nazwę patchy i inne kluczowe informacje. Sprawia również, że podgląd i ustawianie parametrów i kontrola funkcji jest niezwykle prosta. Dzięki pokrętłom można uzyskać dostęp do najważniejszych regulacji, takich jak poziom głębokości i efektu oraz dwa elementy sterujące parametrami, które zmieniają się dynamicznie przy wybranym typie efektów. Poprzez USB możesz połączyć się z darmowym oprogramowaniem MD-500 Editor/Librarian na Twoim komputerze dla edycji, backupu i wielu innych.

  • Tryb A/B Simul oraz funkcja Insert Loop

    Tryb A/B Simul rozszerza wszechstronność MD-500 pozwalając na pracę dwóch patchy jednocześnie. Wybieralne połączenia szeregowe lub równoległe umożliwiają dowolne możliwości kształtowania tonu, a jeśli chcesz, każdy efekt można przesłać do własnego wyjścia. MD-500 posiada również pętlę zewnętrzną, która umożliwia wstawianie pedałów wzmocnienia i napędu oraz ustawienie idealnego efektu na podstawie każdego patcha. Na przykład można umieścić phaser lub classic vibe przed drive w jednym patchu i chorus lub flanger po drive w następnym. Kiedy jesteś w trybie A/B Simul możliwe jest umieszczenie pętli pomiędzy dwoma różnymi efektami mod.

  • Intensywna Kontrola w Czasie Rzeczywistym

    Z łatwo przypisywalnymi suwakami i rozszerzonym wsparciem kontroli w czasie rzeczywistym MD-500 dostarcza nieograniczonej ekspresji i elastyczności występu. Domyślnie przełączniki A, B i TAP / CTL oferują kontrolę w zakresie patch/ wybierania banku i obejścia, a także tempa dotykowego lub dostosowywania w czasie rzeczywistym co najmniej jednego parametru. Jeśli chcesz możesz przypisać suwaki do trzech różny patchy, trybu A/B Simul lub innych funkcji. Za pomocą tylnego panelu CTL 1,2 / EXP można podłączyć do dwóch przełączników nożnych do dalszej kontroli lub nacisnąć pedał do regulacji kąta, efektu i innych parametrów. Wejście/ Wyjście MIDI jest również zawarte, umożliwiając dalszą twórczość z zaawansowanymi ustawieniami.

  • MD-500 Tryby i Algorytmy

    Chorus—Cztery typy: Prime, CE-1 Chorus, CE-1 Vibrato oraz TRI-CHO.
    Flanger — Dwa typy: Prime G (dla gitar) i Prime B (dla basu).
    Phaser—Trzy typy: Prime G (dla gitar) i Prime B (dla basu) oraz Script.
    Classic Vibe—Dwa typy: Chorus (wyjścia mix) i Vibrato (wyjścia efektowe).
    Vibrato—Dwa typy: Prime i Scanner (vibrato w stylu organowym).
    Tremolo—Cztery typy: Prime T i Prime P plus Twin i Deluxe amp-style tremolo.
    Dimension—Model legendarnej jednostki rack Roland SDD-320 Dimension D; Zawiera cztery oryginalne tryby dźwięku i zupełnie nowy piąty tryb, a także ustawienie użytkownika umożliwiające zapisanie dowolnej kombinacji trybów.
    Ring Mod—klasyczny efekt modulacji pierścienia Mod-Classic, a także tryb inteligentny zapewniający większą przejrzystość podczas gry.
    Rotary—efekt głośników obrotowych z powolnymi i szybkimi prędkościami.
    Filtr—Auto wah i dotyk wah (z niezależnymi typami zoptymalizowanymi pod kątem gitary i basu) oraz typ filtra wzorcowego.
    Slicer—oryginalny efekt BOSS pochodzący z popularnego SL-20, z programowalnymi opcjami niedostępnymi w pedałach SL-20.
    Overtone—oryginalny efekt BOSS oparty na pedale Multi Overtone MO-2; Wykorzystuje technikę MDP do zmiany charakterystyki sygnału wejściowego i harmonicznego, dzięki czemu można tworzyć unikatowe nowe tekstury dźwięku.

Zasady i warunki zakupu pokaż

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Otrzymuj oferty w newsletterze Riff

Zniżki i oferty niedostępne nigdzie indziej!

Zapisz się na newsletter