Jak złożyć reklamację?

Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu lub czytelna jego kopia, oraz dołączony do produktu opis zgłaszanej wady.


Reklamację instrumentu można złożyć na dwa sposoby:


- osobiście w salonach Riff


- wysyłkowo przy pomocy firmy kurierskiej na adres najbliższego salonu


Adresy naszych sklepów można znaleźć tutaj


W przypadku produktów marek: Be Joe, Carlo Giordano, Casio, Cherub, Corona Guitars, Curt Mangan, D'Andrea, DR Strings, Flight, Fzone, J. Michael, Jet, Kantare, Kohala, Kugo, Kustom, Lanikai, Mapex, Nomad, Nux, Powerwerks, Quik Lok, Santos Matrines, Takamine, Vater, Vintage

prosimy o wypełnienie formularza do rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego kliknij tu, i przesłanie reklamacji bezpośrednio na adres:

Serwis Centralny
ul. Chodakowska 10,
96-500 Sochaczew

Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona przed uszkodzeniem. Dokumenty wraz z opisem usterki należy umieścić w widocznym miejscu.

Zalecamy dokonanie dodatkowej dokumentacji zdjęciowej przedmiotu przed wydaniem jej firmie kurierskiej.


Serwis Muzyczny
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 124