Chcesz mieć pewność, że w tym roku pod choinką będą prezenty, a nie karteczka z informacją “Mikołaj utknął w zaspie i dojedzie po świętach…”. Dlatego przeczytaj nasz przewodnik szybkich zakupów świątecznych.

1. Czy wiesz, że możesz sprawdzić dostępność produktów w wybranym Salonie stacjonarnym? 

Salony Muzyczne Riff - Sprawdź dostępność
Wybierając instrument na naszej stronie możesz sprawdzić czy jest on dostępny w konkretnym Salonie stacjonarnym. 

 

2.  Nie możesz się dodzwonić do naszego działu obsługi? 

Otrzymujemy bardzo dużo pytań o dostępność produktów, co może powodować utrudniony kontakt z nami i nieco dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź. Jeśli masz pytanie dotyczące sprzętu, który znajduje się w wybranym Salonie stacjonarnym to skontaktuj się bezpośrednio z danym Salonem.

Kontakty do Salonów stacjonarnych znajdziesz w zakładce “Salony Riff”:

 

3. Czy wiesz, że możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, a odebrać je osobiście w wybranym Salonie?

Mamy 17 Salonów w całej Polsce. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia zaznaczyć odbiór osobisty w wybranym Salonie. Jeśli w tym Salonie wybrany sprzęt jest dostępny (sprawdź to zgodnie z pkt. 1) to zamówienie, poza nielicznymi przypadkami, będzie przygotowane z dnia na dzień. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz miał największą pewność, że kupiony przez Ciebie prezent znajdzie się na czas pod choinką.

 

4. Chcesz jak najszybciej dowiedzieć się szczegółów dotyczących zamówienia?

W celu sprawniejszej komunikacji z naszym działem obsługi przed rozmową przygotuj wszystkie potrzebne informacje:

- numer zamówienia,

- model zamówionego instrumentu lub innego artykułu,

- dane kontaktowe osoby składającej zamówienie.

 

5. Zamówione, zapłacone i czekasz na przesyłkę? 

Jeśli otrzymałeś od nas informację, że zamówienie zostało wysłanie to najszybciej sprawdzić jego status bezpośrednio na stronie kuriera. Wpisz na stronie przewoźnika numer nadania przesyłki, który otrzymałeś w wiadomości potwierdzającej wysłanie zamówienia:

- Fedex www.fedex.com/pl-pl/tracking.html

- Inpost www.inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

Pamiętaj, że ze względu na trwający okres przedświąteczny czas dostawy przez kuriera może być wydłużony.  

 

6. Chcesz mieć pewność, że wszystko będzie na czas?

Po 18 grudnia niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostarczenia przesyłki do Ciebie na czas. Jeśli chcesz mieć pewność, że będziesz miał prezent dla najbliższych to zarezerwuj telefonicznie wymarzony instrument i przyjdź osobiście do wybranego Salonu stacjonarnego. Dostępność sprzętu w Salonie możesz sprawdzić zgodnie z pkt. 1

 

6. Co jeszcze mamy, aby zakupy u nas były łatwiejsze i przyjemniejsze:

17 Salonów stacjonarnych w całej Polsce,

- raty z odroczoną płatnością,

- sposoby dostawy (odbiór osobisty, kurier, paczkomat),

- płatność przy odbiorze w Salonie stacjonarnym,

- fachową obsługę.

 

To dla nas niezwykle intensywny okres w roku. Pracujemy pełną parą i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówienia w terminie. 

Komentarze (1)

    • Michał
    • 2020-12-22 20:42:36
    Good job! Wszystko wytłumaczone jasno. Moglibyście tylko linki wrzucić do fedexa i inspost żeby można było kliknąć. I info gdzie znaleźć numer listu

Nowy komentarz